8/24/2013

I will be brave




Ja jälleen kasvokuvia! Toivottavasti ne eivät kuitenkaan kyllästytä teitä ihan täydellisesti.. Minulla on nyt ollut ihan mielettömän kiire koulun alku, enkä oikeasti ole edes ehtinyt kunnolla vielä lukea ylppäreihin..(!?) Okei jos vietän 2 ja puoli tuntia lakatessani kynsiä niin kuin tässä eräänä päivänä, niin tiedän että se on myös ajankäytöstäni kiinni. Mutta kyseessä on sentään matematiikka, minun ei-niin-lempiaine kautta aikojen. Siksi se ei myöskään ole ei-niin-lempipuuhaani. Mutta pitää vain yrittää parhaansa, sillä sen parempaan ei kukaan pysty!
Ehkä nyt saisin kuitenkin hieman rentouduttua, sillä stressitasoni hipoo jo varmasti maximeja.
Mutta kuvista sen verran, että niissä pyörähtelee jälleen Peeter (huii Neter..), ja itsekin tungin yhteen kuvaan, tuolla pelottavassa paholaissienen valtaamassa rakennuksessa (huii), jossa luulin jätesäkkiä murhaajaksi varmaan sen 50 kertaa (jälleen, huii..).


6 kommenttia:

karoliina k. kirjoitti...

sait haasteen!
http://brighteyesforworld.blogspot.fi/2013/08/haastetta.html

Mira kirjoitti...

Kiitoskiitos :-)

Julia kirjoitti...

Nää on kyl oikeesti ihan sikakivoi kuvii teistä kummastaki :-)!!

Ja hei! Oon nyt laittanu tän kaikille: Huomasin että oot myös mun entisen blogin (Don't think too much) lukijoita, niin oon nyt kaikille informoinu että oon tehny sen tilalle jokunen aika sitte uuden blogin joka löytyy täältä: http://andthenshefound.blogspot.fi/ :-) Jos kiinnostaa siis vielä! Kun tää blogger ei tahdo toimia niinku haluisin, elikkä teille vanhoille lukijoille ei tuu uusia päivityksiä tosta uudesta blogista bloggeriin, niin oon joutunut kaikille neuvomaan, että täytyy ensiksi erota lukijoista ja mikäli vielä kuulumiset kiinnostaa niin tottakai liittymään uudelleen lukijaksi niin pitäisi taas toimia ja päivitysten tulla bloggerissakin! :-) Että tämmöstä tällä kertaa :-D Mukavaa illanjatkoo <3

Mira kirjoitti...

Haha voi kiitos juli ihan hirveesti!! Oi jes oot alkanu taas uudestaan bloggaamaan! :-) sun kirjotuksia on niin kiva lukea ja kuvatkin niin ihania!
Voi ei.. kiva duuni saada kaikille infottua :-DD Nomutta tästä saat anyway uuden lukijan! :-)
Samoin sulle kaunokainen <3

Anonyymi kirjoitti...

Iiiihana blogi sulla <3

Mira kirjoitti...

Voi kiitos paljon sulle<3 !